DU

XuluxPerspectivecrop

Anonym som en papkasse? Eller levende og personlig? / Er du en start-up uden det store økonomiske råderum? / Er du etableret og har brug for hjælp til forbedringer og ændringer? / Har du brug for hjælp til udvikling af dit brand på de sociale medier?

I løbet af de sidste 10 år har den digitale tilstedeværelse fået stigende betydning, og det er måske der, du vil starte? Hvis du vil undgå at drukne i mængden, er det en god idé at investere energi i branding af dig og dit! Det er langt sjovere at arbejde målrettet end at bruge tid og penge på at rette op på tilfældige beslutninger senere.

Nogle prioriterer fra start udvikling af en fuld visuel identitet. Det er virksomhedens visuelle fremtoning på nettet, på trykt materiale og i gadebilledet. Logo, farver,billeder og skrifttyper i en stil, der helst skal være konsistent og genkendelig. Men din virksomheds visuelle udtryk repræsenterer også dig og det, du tror på, og derfor er omverdenens oplevelse af dit brand (dit image) lige så vigtig som dit personlige håndtryk, hvis du vil tiltrrække og fastholde gode kunderelationer.

Grundelementer i en visuel identitet er som regel: Logo/bomærke, farve-og typografivalg samt placering af disse i og på forskellige medier: Papirlinie, website og diverse præsentationsmateriale. Dette præsenteres klassisk i en designmanual med en beskrivelse af idégrundlag for designstil og brandinghensigt.

Du har ikke brug for klassisk?

Tag et kig på Muligheder og find den hjælp, der matcher dit behov!
Du kan også besøge Type 10 shoppen, som sælger lækre designprints og akrylmalerier.